sâmbătă, 30 octombrie 2021

23

 Ce desparte un ”nu știu”

și un ”te vreau”?

Ce desparte toxicitatea

de iubire, noaptea?

Vântul și pământul.

Iarna, primăvara.

Eu îngheț. Tu dezgheți.

Însă,

Până nu vine iarna, primăvară nu se face.


Poate ce desparte 22 de 24

23.

Număr fatidic. 

23 de cromozomi 

364.2421 zile.

23 de litere în alfabet,

iar dintre toate ne-am ales:


Trei vocale și-o consoană.

Erau prea multe vocale și s-au scindat 

în suflet. 

S-au transformat în semi-vocale,

iar motivația, a rămas mută.


Trei consoane și o vocală

și ești întreg,

pentru că produci turbulență audibilă.

Sfidezi lingvistica clasică

 și o îmbrațișezi pe cea modernă.


Tu conduci pacea,

Eu furtuna.

Ce ne desparte?

Imperfecțiunea într-o lume modernă.

Și poate,

Trăirea. 





p.s.Iubesc mocnit, 

tu socotit.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Stanță

Desprinde-mă de trup, m-am săturat să tot rup Părți din mine, și ieri și azi și mâine. desprinde-mă de trup, iar când în suflet-ți erup, res...